Qlik AutoML AI & BI

טכנולוגיית AI מתקדמת למערכת BI

Qlik AutoML AI & BI

*בשנת 2022 Qlik רכשה את פלטפורמת BigSquid (המוצר אשר מחלקת החדשנות של דטה מיינד הביאה לישראל שנתיים קודם לכן)

Qlik הטמיעה את טכנולוגיית ה-AI כחלק מפתרון הענן ב-Qlik SAAS בשם Qlik AutoML

יתרונות AutoML AI:

אנליטיקה מתקדמת הינו פתרון משלים למערכת ה-BI.

מערכת ה-BI מאפשרת קבלת מבט 360 על כל הבטי החברה כולל ניתוחים מתקדמים בעולמות שונים, כגון, מכירות, פיננסי, שירות לקוחות, מלאי, רכש ועוד, כל זאת בלחיצת כפתור בזמן אמת

אנליטיקה מתקדמת משתמשת בנתונים הנאספים עלידי מערכות ה-BI בחברה, מעבדת אותם, מפעילה אלגוריתמים חכמים לניתוח המידע ומפיקה תובנות ותחזיות לגבי פעילות עתידית של החברה.

השילוב של שני הפתרונות לעיל, מאפשר, מצד אחד, ניתוח והבנה מעמיקה של כל פעילות החברה עד היום ומצד שני, בניית תחזיות קדימה על סמך נתוני העבר ובחינתם באופן שוטף.

יתרונות:

שילוב Machine Learning ובניית תחזיות ללא צורך ב-Data Scientists 
המלצות לגבי סוג הנתונים והמטריקות החשובות ביותר לצורך ניתוח
הקמה מהירה – מאחר והמידע הגולמי נמצא זמין במע' ה-BI
בניית אלגוריתמים וניתוחי What If עבור תרחישים שונים בביזניס ועודA

אנליטיקה מתקדמת וחיזוי
כפי שלא ראית מעולם

Qlik AutoML

שימור לקוחות

באיזו סבירות הלקוחות שלכם יחזרו וירכשו שוב את המוצרים שלכם?

Qlik AutoML מפעיל, בצורה אוטומטית, אלגוריתמים חכמים מאוד אשר מנתחים את כל המידע הרלוונטי לצורך מתן תחזיות קדימה ותובנות לגבי רכישה עתידית של הלקוחות, מה מניע את הלקוחות לרכישה ומהן הפעולות שיש לבצע עלמנת להגדיל את אחוז המכירה

דוגמאות לשימושים

שימור לקוחות

מה הסבירות שהלקוח יבטל את השירות?
קבל תובנות ותחזית לגבי שיעור ביטולים צפויים, מה המניע לביטולים הללו ומה הפעולות שיש לבצע עלמנת להקטין את שיעור הביטולים

רכישות חוזרות

מה הסיכוי שהלקוח ירכוש שוב את המוצרים והשרותים שלך?

קבל תובנות לגבי שיעור רכישה עתידי, מה מניע רכישות עתידיות ופעולות שניתן לבצע עלמנת להגדיל את שיעור הרכישות החוזרות

תחזית מכירות

כמה המכירות העתידיות יהיו תואמות
את התחזית?

Qlik AutoML מאפשר לקבל תובנות מהירות וברורות לגבי תחזית מכירות עתידית 

שימור עובדים

מה הסיכוי שעובדים יעזבו?
מה העלות של גיוס מחדש?

קבל תובנות לגבי צפי עזיבה של עובדים, מה מניע אותם ואילו פעולות יש לבצע עלמנת להקטין את שיעור עזיבת העובדים

Lifetime Value

קבל ביטחון לגבי הערכות lifetime Value של הלקוחות שלך. 

קבל תובנות לגבי ערכים עתידים, אילו מדדים יכולים לתת יותר ערך ואילו מדדים יאפשרו גידול בערך עתידי.

לידים

כמה לידים יהפכו למכירות?

קבל תובנות לגבי אחוזי המרה צפויים, לאילו לידים יש סיכוי גבוהה יותר להמרה ואילו פעולות יש לבצע עלמנת להגדיל את אחוז ההמרה

היי , נשמח להכיר

אנא השאירו פרטים ונחזור בהקדם

Call Now Button