דף הבית >> AI
לניתוח מידע מובנה (Structed Data) ישירות מתוך מערכת ה-BI
Qlik הטמיעה את טכנולוגיית ה-AI כחלק מפתרון הענן ב-Qlik SAAS בשם Qlik AutoML
אנליטיקה מתקדמת הינו פתרון משלים למערכת ה-BI.
מערכת ה-BI מאפשרת קבלת מבט 360 על כל הבטי החברה כולל ניתוחים מתקדמים בעולמות שונים, כגון, מכירות, פיננסי, שירות לקוחות, מלאי, רכש ועוד, כל זאת בלחיצת כפתור בזמן אמת
אנליטיקה מתקדמת משתמשת בנתונים הנאספים על ידי מערכות ה-BI בחברה, מעבדת אותם, מפעילה אלגוריתמים חכמים לניתוח המידע ומפיקה תובנות ותחזיות לגבי פעילות עתידית של החברה.
השילוב של שני הפתרונות לעיל, מאפשר, מצד אחד, ניתוח והבנה מעמיקה של כל פעילות החברה עד היום ומצד שני, בניית תחזיות קדימה על סמך נתוני העבר ובחינתם באופן שוטף.
יתרונות:
שילוב Machine Learning ובניית תחזיות ללא צורך ב-Data Scientists
1 והמטריקות החשובות ביותר לצורך ניתוחֿ
הקמה מהירה – מאחר והמידע הגולמי נמצא זמין במע' ה-BI
בניית אלגוריתמים וניתוחי What If עבור תרחישים שונים בביזניס ועוד
לניתוח מידע שאינו מובנה (UnStructed Data) כגון: PDF, Excel ועוד
יתרונות שימוש ב-ChatGTP לניתוח מידע בחברה:
תשבות מיידיות ומדוייקות למידע אשר מפוזר על מס' רב של קבצים לא מובנים
מייעל את תהליכי העבודה
הפחתת זמן המוקדש לחיפוש מידע ופתרון בעיות בחברה בכל נושא (תפעול, HR, מכירות ועוד)
תמיכה רב לשונית, לחברות בינלאומיות מסייע בתקשורת בשפות שונות בצורה מקצועית
הבנת טקסטים והקשרים במידע אשר מתפרס על מספר רב של קבצים ומקורות מידע שונים
באיזו סבירות הלקוחות שלכם יחזרו וירכשו שוב את המוצרים שלכם?
Qlik AutoML מפעיל, בצורה אוטומטית, אלגוריתמים חכמים מאוד אשר מנתחים את כל המידע הרלוונטי לצורך מתן תחזיות קדימה ותובנות לגבי רכישה עתידית של הלקוחות, מה מניע את הלקוחות לרכישה ומהן הפעולות שיש לבצע עלמנת להגדיל את אחוז המכירה
מה הסבירות שהלקוח יבטל את השירות?
קבל תובנות ותחזית לגבי שיעור ביטולים צפויים, מה המניע לביטולים הללו ומה הפעולות שיש לבצע עלמנת להקטין את שיעור הביטולים
מה הסיכוי שהלקוח ירכוש שוב את המוצרים והשרותים שלך?
קבל תובנות לגבי שיעור רכישה עתידי, מה מניע רכישות עתידיות ופעולות שניתן לבצע עלמנת להגדיל את שיעור הרכישות החוזרות
כמה המכירות העתידיות יהיו תואמות
את התחזית?
Qlik AutoML מאפשר לקבל תובנות מהירות וברורות לגבי תחזית מכירות עתידית
מה הסיכוי שעובדים יעזבו?
מה העלות של גיוס מחדש?
קבל תובנות לגבי צפי עזיבה של עובדים, מה מניע אותם ואילו פעולות יש לבצע עלמנת להקטין את שיעור עזיבת העובדים
קבל ביטחון לגבי הערכות lifetime Value של הלקוחות שלך.
קבל תובנות לגבי ערכים עתידים, אילו מדדים יכולים לתת יותר ערך ואילו מדדים יאפשרו גידול בערך עתידי.
כמה לידים יהפכו למכירות?
קבל תובנות לגבי אחוזי המרה צפויים, לאילו לידים יש סיכוי גבוהה יותר להמרה ואילו פעולות יש לבצע עלמנת להגדיל את אחוז ההמרה
אנחנו מספקים את הפתרון והשרות הטובים ביותר מעל ל-10 שנות נסיון בתחום ה-BI
התאמה מוחלטת לצרכי לקוח
תמיכה לאורך כל חיי הפתרון.
התקשרו עוד היום
לקבוע פגישה ללא כל התחייבות.